Day Eight!

Goood kväll på er vänner!  Hoppas ni har en fin dag. Jag sitter här och lyssnar lite på musik och försöker att bli trött, men det går inte. Är superpigg! Alltid lika kul när jag ska upp tidigt i morgon och göra prov. JAJA

Idag har jag spenderat dagen med min mormor. Vi var nere i Viken och hon fick lite ärenden gjorda. Vi passade även på att handla och fixa lite julklappar. Hon är duktig min mormor! Racertant.
Sedan när jag väl kom hem igen så blev det plugg för hela slanten. Hoppas det släppt lite nu i hjärnan inför provet i morgon. Det blir spännande. I Bästa fall så får jag ett E , om inte annat så får min lärare sig ett gott skratt. Och det kan man väl unna henne så här i juletider.

 
 
Annars då? Lyssnar på "love myself" Med Hailee Steinfeild. Go låt! Och bra budskap! Så länge man har kärlek till sig själv så kommer man långt.  Folk som ständigt söker bekräftelse från gud och allt hans folk har det nog mycket tungt. Fuck that shit, älska dig själv och låt ingen trampa på dig! 

YOUR THE BOMB!
 
Allmänt | |
Upp