Day Eleven!

Tänkte göra en liten årslista! Kul att göra en tillbaka blick på det året som gått och även se fram till vad jag hoppas att 2016 har att erbjuda.  
 
Vad gjorde du 2015 som du är stolt över? 
Jag är väldigt stolt över att jag skött skolan och fått minst godkänt i allt. Jag har även , för första gången sedan jag var 15, levt utan ett förhållande. Har verkligen försökt  hitta mig själv och bli stark nog att klara mig själv. Och det har jag lyckas med, och är så stolt!  Jag trodde inte att jag skulle kunna vara "själv" så länge, men de klarade jag utan några problem. GRYMT! Jag började även jobba, vilket kändes härligt. 
 
 
Upptäckte du någon ny artist? 
Justin Bieber.. HEHE. Nej men Smith And Thell har spelats mycket. :)
 
Vilken var den bästa boken du läste? 
Måste väl säga Sarah Dessen , " Blunda och hoppa" . Dels för att den är bra, och dels för att det är den enda boken jag läste detta år. 
 
Vad gjorde dig upprörd? 
För mig var år 2015 lite av ett "mellanår". Jag behövde detta året för att hitta mig själv och lära mig stå på egna ben. Men om man ser till världen i övrigt så har de inte varit ett mellanår. Det har hänt så så så mycket hemskt detta år. Skolskjutningar, terrorism, kalabalik i Norrköping och så mycket hat. Detta har såklart gjort mig upprörd. 
 
Vad gjorde dig glad? 
Massor! Filippa&Elvira såklart. Men något som jag tänker tillbaka på och ler åt är när jag, malin och maria åkte till Ullared. Jag hoppas verkligen vi gör om det 2016! Vi hade så himla roligt och jag skrattade så att det gjorde ont. 
 
Lärde du känna några nya människor? 
Jajjemän! Många i och med jobbet. Folk som jag nu ser som mina nära vänner. <3
 
Vad är dina förväntningar om 2016?
Jag vill börja leva för min skull, inte för någon annans. Jag ska göra sådant som gör mig glad och inte oroa mig så mycket för vad andra kanske tycker och tänker.

Så vad säger ni, ska vi göra 2016 till det bästa året? 
 
 
Allmänt | |
Upp