Day Five! - Filippa 3 år!

Idag är ingen vanlig dag i bloggmas, utan det är min stora lilla Filippas födelsedag! Idag blir hon tre år, helt galet hur fort tiden går. Jag kommer ihåg det som igår när Maria berättade att hon var gravid, och jag VISSTE det innan hon ens berättade. Jag berättade de för vissa i familjen, " Hon är gravid, jag bara vet det. Jag känner det på mig." Och så berättade hon det, helt fantastiskt. 
Med Elvira så fick jag ett MMS med ett gravtest som visade ett stort plus. Då var jag i Göteborg och höll på att gå sönder av lycka. 


 
 
Jag har ett väldigt starkt band med båda tjejerna, och det märks framförallt på Filippa. Hon trotsar mot mig, och gråter när jag går och hon tyr sig till mig när hon är ledsen. Idag när jag skulle åka i från henne efter kalaset så frågade hon cirka tio gånger, " Vaffo lellan åka hem?"  Och jag svarade att jag ska åka och handla, då svarade hon att Elvira blir ledsen när jag åker, så det är bäst att jag stannar kvar. Pluttan..<3 

Filippa kom till under en period där jag och min familj mådde väldigt dåligt, och hon har gett oss så många leenden när det varit tungt. Hon är som en gåva som våran familj så desperat behövde. 

Jag är så glad att det är just Filippa och Elvira som finns, det är dom jag tänker på när jag känner mig låg. Moster kommer alltid finnas vid eran sida!

Grattis Filippa på 3-årsdagen! 
Allmänt | |
#1 - - Maria O:

Aw blir helt rörd så fint du skriver <3 <3

Upp