Day Four!

Åh heeelga natt! Alltså, vad hände? Herregud vilken jävla storm. 
 
Vid 14 skjutsade jag pappa till Linköping, och då hamnade vi mitt i stormen. Jag har aldrig varit med om något liknande, vi såg hur träd föll omkring oss och kvistar flög all världens väg. Riktigt obehagligt faktiskt. 
Efter att jag lämnat pappa åkte jag hem till Maria och Simon för att vara där tills jag skulle hämta honom igen. Det är så skönt att jag nästan bor där, jag kan liksom bara vara. Så vi åt tacos, fikade och kollade på idol. Världens finaste fredag ju! 
När jag sedan åkte för att hämta pappa i Linköping igen så var de spännande att köra! Låg träd lite här och där, bråte flög hit och dit. Minst sagt lite drama sådär framåt natten!

Såg även att de blixtrade en del på himlen, så det var onekligen ett jäfla oväder. Men men! Alla kom hem tryggt och säkert, so it was a great day for everybody! 
 
 

Östergöötland, you buse! 
Allmänt | |
Upp