Day Fourteen!

Jag har suttit och pillat med designen på bloggen ett tag nu, men nu ger jag upp för ikväll! Jag får liksom inte till det.

Annars då? Musikhjälpen är igåååång! <3 Nu står det på hela tiden, och jag kan konstatera att min mobilräkning kommer att bli väldigt hög nästa månad. Men vad gör väl det? Det räcker mer småsummor för att rädda liv, och det är något alla kan bidra med.

Nu ska jag betala lite räkningar och sedan kolla lite mer på musikhjälpen innan det är dags att sova.

Ikväll tänker jag lite extra mycket på mosters bebis som är hemma sjuk. Lilla stumpan! <3
 
Allmänt | |
#1 - - Maria O:

Din blogg är jätte fin på datorn men det är den gamla hedern på mobilen dock är den också fin. Men så du vet:)

Svar: Ja jag vill ha kvar samma på mobilen eftersom den passar bäst där, men ska nog byta tillbaka på datorn. Får se vad det blir av de! :)
Lellan

Upp