Day Nine!

God kväll! Idag har varit en lång och intensiv dag, så det blir ett kortare inlägg idag då jag är supertrött. I detta nu sitter jag och lyssnar på ingen mindre än Justin Bieber. JEPP. Så det hände!

Häromdagen när jag jobbade så körde dom hans låt "love yourself" Och min första tanke var:- Åhh, beiber. Igen. Orkar inte.
 
Sedan spelade dom låten igen.
 
- Seriöst? IGEN? Holyfuck. Börjar ju kunna den här låten nu. Suck!
 
Tredje gången och jag börjar känna hur jag stampar i takt med låten.
 
- You still hit my phone up...
 
Fjärde gången.
 
 
 
-CASUE IF YOU LIKE THE WAY YOU LOOK THAT MUCH OOHH BABY YOU SHOULD GO AND LOVE YOURSELF!  Best song ävvveeeeer!
 
Så , radio. You did it!  Du lyckades nöta ut en låt så pass att jag började gilla den. Good job! 
 
 
 
Denna hade en av mina kollegor gjort, så fint!
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp