Day Nineteen!

Hur har du utvecklats som person under det senaste året? 
Detta är ju en ganska fantastiskt fråga att reflektera över nu när året börjar lida mot sitt slut. Ser gärna att mina systrar svarar på detta också då jag skulle kunna säga en massa positivt om dom och deras utveckling under året. Men, nu kör jag på min utveckling! Jag har lärt mig att jag är så mycket starkare än vad jag tidigare trott. Och det är väl en härligt upptäckt att komma till? Jag har givetvis gått igenom saker i mitt liv som har provat mig rejält. Men nu menar jag dom lite mindre grejerna i livet. Jag klarar mig med min egna förmåga och kunskap. Jag har lärt mig lita mer på mig själv och inte säga emot mina känslor. 
Och dessutom har 2015 bjudit på att jag fixat lägenhet, fått jobb, nya vänner och fått vara hemma med familjen betydligt med än 2014. Underbaaart!
Fattar ni vilka framsteg vi egentligen gör utan att tänka på det?  SÅ jävla grymma vi är vänner!!
 
 
Allmänt | |
Upp