Day Seventeen!

Tänkte att jag skulle ta tillfället i akt och skriva lite om min lägenhet! Jag har ju fått en lägenhet i Norrköping och flyttar in den 1 februari. Det är en liten etta på 34 kvadratmeter. Helt lagom för mig! Lägenheten ligger på fjärde våningen, utan hiss. Vilket också är perfekt för mig då jag ändå inte åker hiss. Win-win! 

Jag har redan köpt soffa, köksbord + stolar och ett bord till vardagsrummet. (IKEA <3 ). Jag har en del planer för hur jag ska möblera upp det. Jag har ju ganska få kvadratmeter att röra mig med så jag kommer försöka vara kvadratsmart och använda mig utav väggarna med hyllor och så. Färgerna kommer gå i beige, vitt, grått och silver. Sedan kommer de ju även förekomma andra fäger, men de är dessa färger på möblerna och väggar. Så då är de det som jag utgår ifrån! Tycker det är snyggt när man matchar något. Det behöver inte vara pedantiskt. Men om jag skulle ha en röd soffa, blå matta och lila väggar...Nae. Ni fattar? 

Jag har även en liten lista på saker jag vill ha. Dessa är alltså saker jag inte måste ha inför flytten, utan sånt som jag tycker är fint och en dag tänker införskaffa. 
 
Jag saknar lagerhaus! Dom fanns förr i Norrköping, hageby. Men nu finns de bara nere på stan och där är jag så sällan pga kostar en miljon att parkera.  
Men dessa är saker jag skulle vilja köpa en dag!  Jag älskar ljus i alla dess former och det kommer även märkas i min lägenhet. :) 
 
Allmänt | |
Upp