Day Twelve!

Idag har de varit en finfinfin dag!  Det började lite halvdant med en jäkla huvudvärk, men de gick till slut över. Då begav jag mig till stan för att lämna av Malin vid jobbet och sedan åkte jag till Maria där det var dags för det andra kalaset för Filippa. Jag blev kvar efter att gästerna åkt och då tog vi en liten promenad för att leta reda på en tall som Maria ville ha som årets julgran. 

Mitt i promenaden så brister hon ut " VÄNTA!" och tvärstannar, sedan galopperar hon rätt upp i skogen och hittar en topp av en gran. Bara sådär! Helt perfekt var den! Min kära syster kastade upp den i famnen ( cirka 4 meter innan den blev tillsågad ) och så vandrade vi hemmåt igen. Efter detta så klädde vi granen till tonerna av julmusik, och det var en sådan där härlig grej som vi lär minnas länge. Så himla magisk dag! Efter detta år vi lite julskinkmacka på bröd. En riktigt juldag! Underbart
 
Åkte från Maria när det hade blivit mörkt och var så jäkla glad över att jag återigen  bor i östergötland och kan vara med vid dessa tillfällen. Älskart! 
 
 
Allmänt | |
Upp