Day Twenty! - 20 roliga frågor.

1. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då?
Det skulle nog vara New Girl. Världens bästa serie jue!
 
2. Vad ville du bli när du blev stor när du var barn?
Bagare! Tycker fortfarande det verkar vara ett roligt jobb, dock väldigt tidskrävande och inte så jättebra betalt av dom jag pratat med. 
 
3. Vilken är din favoritdoft?
- Vet inte vad den heter, men den är från Beckhams dam kollektion. Luktar mumma!
 
4. Om du var en stor stenbumling, var skulle du vilja ligga still då?
- Hmm. Det skulle nog bli nere vid havet. Där trivs jag!
 

5. Du får veta att jorden kommer gå under om tolv timmar. Vad gör du?
-Samlar min familj och umgås med dom in i det sista. Och äter en shitload av choklad.
 
6. Vad tror du skulle vara annorlunda i ditt liv om du var av det motsatta könet?
Rent allmänt tror jag folk tar det manliga könet lite mer på allvar. Men annars hade det nog sett annorlunda som så att jag garanterat hade skaffat CE-körkort. Vilket jag är sugen på även som tjej.
 
7. Vilket är ditt favoritverktyg?
-Öhm. Hmm.. Skruvmejsel? Maybe? I donno..
 
8. Vad gör du om tio år?
- Har nogt minst ett barn, ett hus och ett jobb där jag trivs. Skulle helst vilja bo på en gård där jag kan ha hästar och andra djur. 
 
9. Vilken är din bästa danslåt?
- Next to me. Med Otto Knows
 
10. Om du var skitbra på att sy, vad skulle du sy då?
- En julig tröja! Med en ren på eller något liknande. 
 
11. Hur skulle du hantera det om du vann typ 108 560 000 euro?
- Skulle ju självklart bli glad! Skulle försöka fördela en del inom familjen och ta med mig lite folk till Bahamas. Hasta la vista!
 
12. Vad tycker du om ordet hen?
Fantastiskt bra när man inte kan identifiera sig som hon/han. Även fantastiskt bra uttryck att ha inom vården har jag upplevt. Så jag ser inget negativt med att de ordet andvänds.
 

13. Vilket är ditt bästa recept och varför, får vara mat eller bak?
Strimla en kycklingfile och stek. Ha i lite champinjoner och paprika, låt fräsa. Häll sedan i lite Creme fresh och matlagninsgrädde och låt puttra upp. Ha i lite kycklingfond och smaka av. Man kan även ha i lite dijonsenap för att få lite extra smak. Till detta blir de hasselbackspotatis! Nomnom! 
 
14. Vad tycker du om köttkonsumtion?
- Vi konsumerar mycket kött. För mycket kött. Men jag bidrar inte till minskningen av det, så jag brukar inte yttra mig.
 

15. Är du beroende av något?
- Koffein och musik. All day, everyday!
 

16. Vilken musik triggar din nostalgiska sida mest och varför?
A drop in the ocean. Varför vet jag inte, de påminner om goa tider bara!
 

17. Vad gör dig riktigt förbannad?
- När folk är falska och elaka. Pretty basic.
 

18. Har du något riktigt bra husmorstips?
-Njae.. Eller ät havregryn om du har magkatarr. Varsågod.
 
19. Finns det någon reklam du tycker är riktigt bra?
- Icas reklam är bra jäkla go! 
 

20. Är du lik dig nu, som du var när du var barn?
-Nae det tror jag inte. Och tur är väl det?! 
Allmänt | |
Upp