5 saker

5 saker om Marielle. Till dig från mig (Din kära syster och bästa vän)
 
1. Hon ställer ALLTID upp. Skulle jag ringa henne kl 3 på natten skulle hon inte tveka utan komma på en gång. 
 
2. Hon är så underbart fin mot mina små tjejer. Dom älskar henne och hon älskar dom.
 
3. Om jag är nere så får hon mig alltid på bra humör och att få mig le med sina roliga kommentarer och snapschats. 
 
4. Hon kör jätte bra bil. Jag känner mig alltid trygg med henne framför ratten. 
 
5. Den karl som får äran att vara med henne kommer bli den lyckligaste killen i världen. Då du Marielle är helt underbar och jätte vacker!! 
 
Så här blir det när man sparat inloggnings uppgifter på min dator. Men jag tror nog att du bara blir glad av detta! 
 
Älskar dig sis!
 
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - mariasofiakarlsson.blogg.se :

Oj vilken snäll syster du har 😇

#2 - - mariasofiakarlsson.blogg.se :

Oj vilken snäll syster du har 😇

#3 - - mariasofiakarlsson.blogg.se :

Oj vilken snäll syster du har 😇

Upp