Day Eighteen!

Så då var dagen här, dagen för slutprovet inom vårdpedagogik och handledning.Provet gick ganska bra faktiskt! Tror jag kommer få komplettera någon uppgift, men de gör mig inte så mycket. Huvudsaken är att provet är inlämnat. Men jag märkte att mitt hårda plugg har gett resultat, jag kunde det mesta och skrev 12 sidor. Skrivkraaamp!
Efter detta så gick jag en sväng  på hageby centrum. Jag var inte ensam om att ha den tanken, utan cirka hela Norrköping var där och handlade. Jag fick iallafall det jag ville gjort, även fast vi var många som ville ha gjort samma sak. 
 
Sedan har det varit lugna gatan. Känner mig helt slut efter allt plugg, så känner att jag behöver låta hjärnan vila lite! Iallafall tills i morgon då det blir att plugga inför nästa prov, och sedan på söndag blir det jobb hela dagen. Fullt ös! 
 
Allmänt | |
Upp